bloggtips

Tänkte ge er ett litet bloggtips, från mig till er där hemma som inte kan nöja er med att läsa min blogg utan också letar efter en udda killblogg! Denna kille heter Nisvet Suljic och är en riktig se-bra-ut kille som har sin egna stil och fantastiskt självförtroende. Jag personligen har pratat med Nisvet några gånger och han är hur trevlig som helst, sådär charmig!


Han började blogga på nattstad (tror jag?) i Februari i år för att sprida hur han lever sin vardag i Halmstad, som han blandar med massor av mode, kloka texter och musik! Det är något speciellt med hans blogg, och det har även visat sig på statistiken - 90 000 unika besökare på 2 månader? Haha jag har bloggat i flera år och aldrig varit i närheten av något tusen...

Kolla på honom!!! Jag vet att alla tjejer där ute som läser det här kommer trycka på den här länken typ... nu. GO FOR IT!

http://www.nisvetsuljic.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0