mitt förra jag?

Hur är det ens möjligt att sakna sitt förflutna så mycket som jag saknar mitt?!
Utseende, klädstil, personlighet, intressen - allt.

Lite "gamla" bilder som jag hittat:

         
                                                                 Nya fräscha naglar i stort sett jämt!


              
          Vart tog mitt tunna - och blonda - hår vägen?


                                                       


.. och den här sommaren, 09! Förstår inte hur jag lyckades bli så brun!
                   


                                                                NU:

 

SEE WHAT I'M TALKING ABOUT NOW?! Ofcourse you do.
Kanske är det att jag är brunett nu? Eller helt enkelt inte orkar bry mig om hur jag ser ut
eller beter mig längre? Lutar åt det senare, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0