värre och värre

Jag skulle lätt kunna ta livet av mig för att bli av med smärtan.
Vaknade flera gånger inatt med att jag hade munnen full
med saliv, kunde nämligen inte svälja så jag fick spotta ut hela tiden.
(mysig historia, jag vet!)
Smärtan var fan värd att grina för,
och först för en timme sen kunde jag äta för första gången idag: nyponsoppa.



Ska äta pencillin nu en vecka, för doktorn som jag var hos idag sa att jag
hade halsfluss, så får hoppas på att jag blir bättre redan imorgon!
Det är sant, jag längtar faktiskt till skolan.
Och till alla er som önskar att ni var sjuk för att slippa skolan: ni har så jävla fel!

Kommentarer
Postat av: Em

nyponsoppa smakar ju inte gott, hur sjutton kan du gilla det?

2011-11-16 @ 21:58:30
URL: http://pezone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0