some privateshow

Snart är skolan över.
Idag slutförde vi våra sista arbeten i nian,
och nu är vi helt klar!
De 3 sista dagarna kommer vi bara städa skåp, leka osv.

Tänkte visa mitt resultat på en sista bildteckning jag gjorde,
som skulle avgöra mitt slutbetyg i bild.
Dock inte så bra som det kunde bli, men kan bero på att jag hade 4 dagar på mig, och jobbade 3 timmar..



En väldig grund, syns ju knappt som ni ser. ↑



Ritar dit allt som ska finnas med. ↑




Ritar dit grundligare skuggor, grövre hår osv. ↑




SLUTRESULTATET! ↑ ↓










Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

söt bild<3

2011-06-16 @ 01:35:09
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0