min lediga dag

Idag var alla lektioner inställda, så vi fick vara lediga. (HUR SKÖNT?!)
Ställde klockan iallafall och klev upp i vanlig ordning, gjorde frukost och åkte in till stan klockan 11 för att köra ett ben/magepass. Har blivit så konstig träning den här veckan pga valborg i tisdags och första maj i onsdags, så jag kände att jag var skyldig mig själv det. Igår var det bodypump också, och det gick precis lika dåligt som det gick idag.. Kroppen orkar ingenting och hjärnan bara ger upp, som att jag är helt frånvarande och inte är fokuserad på vad jag gör. Vet inte vad som händer, hoppas det bara är en tillfällig svacka.
 
Efter passet åkte jag iallafall ner på stan och träffade min vän Daniel och lunchade tacos med honom. Fick även ett otroligt fint armband av honom som han köpte åt mig när han var i England, kan visa bild på det sen. :)






dagens frukost var iallafall fiberhavregrynsgröt med äppelmos lågkalori och gojibär, en kiwi, citronvatten och proteinshake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0