DU VAR DEN BÄSTA

Jaha, vad fan har hänt? Haha egentligen helt sjukt, för ganska precis ett halvår sen satt du bredvid mig vid min sida, och nu låtsas du inte ens känna mig? Hela sommaren, hösten och till slutet av 2011 betydde du allt och lite till, vi gick från att knappt känna varann till att komma varann hur nära som helst, du var en av mina bästa vänner. Efter lucia någongång, det var då allt slutade va? Kan inte förstå helt enkelt. Du sa: "Oavsett vad, hur det här än kommer gå, så kommer vi alltid vara vänner. Jag vill aldrig förlora dig Jossi." Vad hände med det? Jag är glad för din skull nu, att du hittat tillbaka till den du älskar och jag skulle aldrig försöka förstöra det. Men snälla, stöt inte bort mig ännu mer.
Du är en av världens finaste personer. Det är sant.


Lite uppdatering när jag fått svar på några frågor: Svartsjuka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0