nu får det vara nog

Okej, det här måste jag bara ta upp eftersom att personen
det är tillägnat till inte kan stå för sina åsikter och valde att vara anonym
när h*n kommenterade.

Du skrev: veckans babe, hur gammal är du igentligen?
Tydligen är du inte äldre än mig eftersom att du inte ens kan stava
(ursäkta mig men du har gjort mig jävligt förbannad så skyll dig själv!)
Jag gör det för att det ska vara en rolig grej, för att jag lägger ut
personer som är en förebild för mig, som jag tycker ser bra ut,
och det är på SKOJ. Hela grejen med veckans babe är att jag väljer ut kändisar
eller som på något sätt är duktig på något enligt mig.

Sen påpekade du även att jag skulle göra något åt mitt tråkiga liv
och leva livet istället för att sitta och klaga.

Ursäkta mig men vem är det som sitter och klagar?
Varför lever du inte ditt eget liv istället för att sitta och försöka
rätta till fel i andras? Och vadå lev ditt liv innan du ångrar dig?
Det jag menade med inlägget om att jag blivit en tråkig person
är att jag inte vill festa lika mycket som personer i min omgivning vill,
men det är väl egentligen bara ett tecken på att jag håller på växa ifrån det,
att jag är mer intresserad av att spara några hjärnceller och pengar istället för att supa bort dom?
Nu läre det ju falla in kommentarer om vilken idiotisk människa jag är,
jag menar verkligen inte att ni som gillar att festa är dum,
utan att jag kanske vill variera helgerna och söndagarna istället för att satsa på en baksmälla.
Ja, jag kan erkänna att jag blev alldeles för dålig på senaste nyåret
och det är det som gör att jag inte vill/kan dricka längre.

Hädanefter tycker jag att du ska fokusera på ditt eget liv istället för att lägga dig i i mitt,
och om min blogg nu är så töntig och onödig? Jag tvingar dig inte att läsa :)






Kommentarer
Postat av: Cissi SUNDBEEEERG!!!

Jag måste säga att du skrev riktigt bra här!!

Hahahahaha måste bara skratta! "Tydligen är du inte äldre än mig eftersom att du inte ens kan stava".



Och jag tycker också det är kul med veckans babe, slipper man sitta och kolla runt på google efter snyggingar, räcker med att gå in på din blogg :) Sen påminner det om Eva & Adam och det gör ju inte saken sämre det heller.



Sen det där den anonyma skrev om att mesa igenom ungomen.. Är man en mes om man inte dricker?

2012-02-20 @ 20:33:56
URL: http://cissisundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0