höger, vänster, gå framåt eller vända dig om?

Vad sjuk känsla s o r g är egentligen, riktigt jävla sjukt åh. Att vara ledsen för att någon annan är ledsen är ännu värre. Jag vet inte hur jag ska hantera det här. Du vet att du kan komma till mig om du vill prata om det, om vad som helst! På något sett skrämmer det mig att se dina tårar, eftersom att du är den starkaste människan jag någonsin träffat! Du har gått igenom mer än jag har gjort, och jag som tycker att det har varit svårt att vara mig. Trots att det skrämmer mig lite grann så skulle jag aldrig neka dig till att prata ut. Jag älskar dig, ju!! Fan, det gör så förbannat ont inom mig om jag håller det inom mig, men lika ont när jag skriver om det. Jag skulle bara vilja slå honom, krama honom, skrika åt honom, prata med honom - göra vad som helst som får honom att inse att DU är den rätta för honom. Allt ni gjorde tillsammans, jag blev så avundsjuk på det. Ni var som en riktigt familj, och även fast jag ville att du kom hem och var med mig ibland så ville jag samtidigt inte, för jag såg hur bra du mådde när du var där.

Nu är allt annorlunda, och jag vet inte vad jag tycker längre, jag förstår att du inte gör det heller. Jag vill bara ditt allra bästa eftersom att du inte förtjänar mindre än så. Ditt liv kommer byggas upp igen, så småningom, och jag står vid din sida hela vägen och ramlar du så vill jag hjälpa dig upp. Jag älskar dig, och prata med mig gumman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0