MITT NYA HEM

Kommer ju inte bli så mycket tid över nu när jag bor ensam. Jag flyttade alltså till min gulliga tvåa nu i helgen, och jag börjar redan känna på ensamheten och vuxenlivet. Mitt liv just nu består av skola, träning, matlagning, handling, diskning, städning, plugg, försöka få lite sömn och dessutom hitta tid till att träffa min pojkvän och mina vänner. Försöker även skaffa ett extrajobb (utan stora resultat, hojta till om ni hör något som skulle passa mig.) Jag kom alltså på mig själv om att jag inte har visat er en enda bild på mitt nya hem?!

Just nu sitter jag dock på foto-lektion och är klar för dagen, så tänkte att jag kan passa på att visa 2 bilder från mitt teverum!

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jättefin blogg du har!
Var lite nyfiken och tänkte fråga hur du lyckades få en sån fin och bra lägenhet så snabbt? Och hur har du råd med hyran eftersom du bor själv, endast studerar och det är en 2a? för dom brukar väl vara lite halvdyr i månadskostnaden? Får du hjälp av dina föräldrar?
Kram/ Vilsen student som söker eget

2013-10-14 @ 13:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0