JAHA, HEJHEJ!

Jajaaaa, jag är väl inte den bästa bloggaren kanske..
Faktiskt en av mina vänner som påminnde mig häromdagen om att jag faktiskt har en blogg, he-he. Aldrig är det perfekt, ibland står livet still och man har ingenting att skriva om, andra gånger händer det för mycket så att sätta sig ner och känna lugna puckar är inte ett alternativ. Just nu är mitt liv som det senare.
Men inte klagar jag, det är mest roliga saker och mitt liv börjar äntligen ordna upp sig! Jag har världens finaste pojkvän/vänner/familj, jag har äntligen köpt (hyrt) min egna lägenhet som jag ville skulle tapetseras om osvosv, jag är på ikea sju gånger i timmen känns det som, jag är inne på min tredje skolvecka och kalendern är redan proppfull, jag försöker komma igång med träningen någotsånär igen, jag fyller snart arton och håller på att planerar födelsedagsfester, utgångar och annat som hör myndigheten till. Ja, mitt liv är rätt kul just nu och jag ska försöka bättra mig så att ni får vara en del av det.
 
 
1 september och sommaren är nu officiellt slut, buhu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0