Grattis till mig!

Nämen, ett inlägg!? Hehe....

Har verkligen inte tid eller kärlek för att blogga längre, men skriver man en status på facebook får man oftast bara negativ kritik emot sig, och den traditionella dagboken hittar jag faktiskt inte, så.. Hallåhallå sumpens.
 
Idag kom jag på mig själv med att tänka: Fyfan vad jag lyckas bra. 
Det är inte ofta jag faktiskt berömmer mig själv över saker jag gjort, och självkänslan ligger väl inte på 100% nånsin. Men just idag, när jag insåg att jag klarar mycket mer än vad jag tror, då blev jag så nöjd - och stolt. 
Som jag skrivit om mycket så är min passion till träning väldigt stark, men sen jag flyttade har jag känt att jag inte hinner umgås med gymmet lika mycket som jag vill göra. Förra veckan var det fullt med läxor och skola och var tvungen att plugga inför ett stort prov. Att sen även ställa sig vid spisen och disken och sopkvasten är ju inte det roligaste, men det är sånt som måste göras. Så jag la träningen på sidan den veckan tänkte jag, men idag kom jag på: Det här är 6e träningsdagen på raken, och jag "som inte skulle hinna med en enda träningsdag" trodde jag. Onsdag torsdag fredag lördag söndag och idag, måndag släpade jag mig iväg, ensam eller med sällskap. Ja, jag tänker faktiskt berömma mig själv, GRATTIS Josefine, för att du orkar. Kanske kom jag på detta idag när jag och min gymkompis faktiskt började se resultat på oss. Musklerna börjar poppa ut och vikterna ökar vecka efter vecka. Gosh jag älskar resultat. ♥♥

Jag tänkte bara skicka den här lilla påminnelsen till mig själv, och till mina få få älskade läsare som finns kvar, att man förtjänar beröm om man fortsätter vara stark, och gör sånt som man mår bra av.

 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde börja blogga igen! Eller typ starta en ny blogg och göra en fräsch start, lämna den gamla bakom dig och hitta till något nytt och bra som du förtjänar, saknar bilderna/läsningen/bloggen!
:)

2014-01-26 @ 13:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0