SOLENS EFFEKT

Asså jag har märkt en grej senaste veckorna.. Varför ryker jackorna för många såfort solen kommer fram? Okej, man ska inte dra alla över en kant men vääldigt många tjejer i hudik verkar tro att det är vår såfort att solen kommer fram och snön smälter. Håller dock med om att det ger väldigt mycket vårkänslor och så, men varför gå runt i JEANSJACKA eller ingen jacka alls när det är typ -3 grader? Jag skulle ta på mig ett par solglasögon eller äta en glass istället. Det ser bara så otroligt fel ut medans resten av befolkningen -inklusive mig- fortfarande går runt i dunjackorna. Åååh, jag vet även att det inte bara är jag som irriterar mig på det här. Och självklart får man väl ha på sig vilka kläder man vill, men jag ställer mig frågan till er: Vad har ni på er när det är sommar och 20 grader då? Då lär ni ju nästan gå naken om det ska stämma. Aa, lite funderingar bara. Men ja, det får gärna komma lite sommar nu snart!! :)




Kommentarer
Postat av: -

Alltså ursäkta, men hur fan tänker du när du skriver såhär? Alla får väl klä sig som dom själv vill, även om det är -3 grader... Det är inte du som bestämmer vad man ska ha på sig eller inte

2013-03-13 @ 11:50:37
Postat av: .

Allvarligt? Varför bryr du dig? Jag tror inte många som håller med dig om detta.. Fritt land

2013-03-16 @ 23:35:18
Postat av: Sumpens

Svar till den anonyma jäveln nr 2 som inte förstod vad jag menade när jag skrev att jag inte kommer acceptera några fler dumma, anonyma kommentarer: varför jag bryr mig? Egentligen gör jag inte det så mycket, jag bara diskuterade lite med mig själv. Sen är det andra som har gjort det här till en sån sjukt stor grej. Frågan är snarare: varför bryr DU dig om vad JAG tycker? Haha ja Sverige är ett fritt land tack och lov, så fortsätt ha jeansjacka och fortsätt låt mig ha min åsikt om det. Du anar inte om hur många som håller med mig. Har fått så otroligt många kommentarer och fb-meddelanden om hur mycket de höll med mig. Hejdå, sluta läs min blogg tack :) /Jossi

2013-03-17 @ 00:51:50
URL: http://www.sumpens.blogg.se
Postat av: Cissi S

Hittade den mest klockrena tweeten för en stund sen, kolla blöggen min!

2013-03-19 @ 16:17:05
URL: http://www.cissisundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0