HUDIKSVALL I SOLSKEN

12.05 idag pratade jag med Elin som ville ha sällskap till stan, och 12.30 hade jag släpat mig upp ur soffan, bytt om från morgonrocken, sminkat mig och fixat till håret så mycket som jag hann och var på väg till tåget! Blev en kort men mysig dag på stan med henne istället för min planerade dag i soffan - mycket bättre! :)

Tränade ju cirkelträning för första gången igår också, och det var ännu värre än jag förväntade mig att det skulle vara. Var nära att kräkas flera gånger efteråt och mådde så otroligt dåligt, ni kan ju tänka er hur jobbigt det var. Imorse fick jag även rulla ner från sängen och har gått som ett handikappat rövhål hela dagen, träningsvärken jag har fått är inte att leka med asså. Får se om jag hittar någon bra anledning till att inte träna ikväll, men antagligen kommer jag stå i hallen om 2 timmar med skivstången på axlarna.. Suck.




Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Så fin du är!

2013-03-07 @ 20:53:37
URL: http://www.brownsugar.blogg.se
Postat av: -

Stor skillnad på skinnjacka och jeansjacka? Vad ska du ha på dig när det är sommar och 20 grader då? Då lär du nästan gå naken

2013-03-13 @ 11:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0