BLOGGPAUS FÖR BÄTTRE TIDER

Godmorgon alla vänner!
 
Just nu sitter jag på väg till arlanda med väskan fullproppad med klänningar och shorts, för om några timmar lyfter planet mot Kreta. Det var 10 år sedan sist jag lämnade vårat avlånga land, så det ska bli riktigt spännande faktiskt, äntligen är dagarna nedräknade.
       Jag är lite förkyld och har väl alla möjliga infektioner och sådär, men jag är inte bitter. Som ni kanske förstår kommer bloggen komma åt sidan (inte för att det är någon ovanlighet men hehe) men nu har jag en satans bra anledning iallafall.
 
Ni kan följa mig på instagram för liite bättre uppdatering iallafall, @jossisundberg
 
Ha en bra vecka nu allihopa! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0