SÖNDAGSÅNGEST



Förstår inte riktigt vad alla pratar om som säger att mammas pojkar var den sämsta film de nånsin sett, att skaparna har sjukt dålig humor och att de knappt stod ut att kolla klart på filmen? Visst, var väl inte nån top10 men jag skrattade väldigt mycket och jag tyckte den var helt klart sevärd, lite bröllopsfotografen-stuk liksom! Dock gick jag in i biosalongen med inställningen om att den skulle suga k*k, så det kanske bidrog till att jag blev glatt överraskad. :)
 
Idag har jag inte gjort nånting. Seriöst, legat i soffan, lagat lite mat och tagit bort julsakerna från teverummet. Världens tråkigaste söndag men ack så skön helg jag haft! Tror att jag behövde detta med tanke på hur jobbig den här veckan nog kommer bli, nervös fan..... Jävla skola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0