FJÄRDE JANUARI TVÅTUSENTRETTON

Igår firade vi Cissis och Peders 20 och 22-årsdag, med tårta och presenter hemma hos oss i Gnarp. Ett av paketen från mig till syrran var ett fotoalbum med bilder på oss två, med början från min födsel -95, till sommaren 2012. Hon börjar ju som sagt bli väldigt stor nu, så jag tänkte att ett litet minne från våran uppväxt tillsammans skulle vara passande.












Fotoalbumet kommer ifrån akedemibokhandeln och bilderna är framkallade på www.photobox.se


UPDATE: Malin kommenterade så tjusigt att jag skrivit tvåtusentolv på rubriken vilket såklart är fel. Haha tack för rättelsen, när jag själv är lite virrig ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Du får nog ta och ändra rubriken, inte är det tvåtusentolv nu inte ;)

2013-01-08 @ 00:14:57
URL: http://nattstad.se/malinolsn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0