THIS DOESN'T WORK

INLÄGG FRÅN www.sumpensGI.blogg.se

"Har ju försökt styra 2 bloggar senaste veckorna men inser att det inte blir något bra av det. Jag gjorde såhär för att slippa krångla till det med massa recept och så på min originalblogg, men det här blev bara ännu rörigare. Så nu kommer jag att göra såhär istället: jag lägger upp bilder på mat och sådant på sumpens.blogg.se som vanligt, och är det någon som är sugen att testa det så får du lämna en kommentar på det inlägget och be mig skriva receptet - och då lägger jag upp det här! Jag har absolut inget emot att göra det för jag älskar att inspirera andra, men när man inte ens vet om det uppskattas så känns det lite meningslöst, om ni förstår mig?
 
Tack för mig :)"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0