BODYSTORE

Så, vad fanns nu i paketet jag fick hem igår? Ett proteinpulver och en ny shaker som jag beställt hem från bodystore.com! Finns så otroligt mycket kosttillskott så det var riktigt svårt att bestämma sig, men tillslut landade det på Charlotte Perellis Fit&Smart PROtein! Tränat ovanligt mycket de senaste veckorna vilket min kropp inte varit van vid, så den har blivit fruktansvärt utmattad och har haft ont vissa dagar, så nu ska jag se om det helt enkelt var proteiner som fattades! Tränade 2 pass idag så blir passande att testa min första shake om en stund! :)

 



Kommentarer
Postat av: Ida Näsström

Tränade med proteinpulver i två år jag och det gav mig ingenting. Märkets aldrig på återhämtningen heller.
Däremot ska jag testa kreatin så att det märks lite på styrka och kroppsform :)

2013-02-12 @ 21:46:22
URL: http://idanasstrom.blogg.se
Postat av: sumpens

sv: ja det där med proteiner är ju helt individuellt! På en del funkar det, på andra inte. Än så länge har jag inte sån stenkoll på alla olika tillskott heller men kroppen signalerade ju att något uppenbarligen var fel, så ska testa de där nu ett par veckor! Märker jag ingen skillnad provat jag helt enkelt ett annat pulver med fler vitaminer kanske, eller creatin. Har också hört att de ska vara bra för återhämtning så. Men får se som sagt, måste ju ge det en chans :)

2013-02-12 @ 22:13:44
URL: http://www.sumpens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0