HOMESCHOOL

* Sitter i soffan med min nya bärbara dator nu!!! Fast ne, det var ju en skoldator jag lånat över helgen... Aja, branog nöjd ändå så att jag kan sköta mina skolarbeten hemifrån på måndag istället för att åka in till skolan. FETT.

* Sitter och kollar runt på biofilmer nu men kom på att kollektivtrafiken suger där jag bor så jag tar mig inte hem iallafall, så blir väl en kväll i soffan igen. 

* Hade en otroligt mysig kväll både i torsdags och igår, så kan inte direkt klaga på livet nu..

* ..förutom att jag håller på dör av godissug och jag har slutat äta skiten. Eller försöker.

* Bjuder på en instabild efter som att denna hårddisk inte innehåller en enda bild.

* Vad detta inlägg handlar om? Absolut ingenting, bara glad att jag har något att blogga från igen i såsådär 2 dagar till :D BTW, instagram @ jossisundberg, follow!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0