EN STEN FALLER FRÅN KROPPEN

Vilken jävla skitdag! Fyfan, orkar inte ens tänka på allt som har varit dåligt idag. Det värsta var väl dock när jag satt efter skolans slut i biblioteket och avslutade min svenskarapport, tryckte på spara men när jag skulle skicka iväg den fanns den inte kvar! Tack och stor kärlek till min lärare som tog sig tid och hjälpte mig att hitta rätt på den igen, bra att hon är sån datatekniker!
 
Ikväll har jag tillbringat lite tid med mamma och pappa, och har även suttit och finslipat lite på rapporten. Nu är den HELT klar, så imorgon när det är deadline kommer jag stolt lämna över rapporten till min lärare! :) Orkar inte vara vaken längre, så nu ska jag ta en snabbdusch och sedan förhoppningsvis sova djupt och länge! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0