så att det gör ont

Godmorgon mina kära! Sitter på bussen och är snart framme på skolan. Att överleva den här dagen utan morgonkaffeär högst osannolikt - så det kommer få (MÅSTE) börja min torsdag.
Det är många program på skolan som har studiedag idag, men inte jag såklart.. Jag har dels haft världens sämsta natt där jag har vaknat flera gånger under natten, och jag behöver verkligen nån att sova med nu.. Ni kanske inte har känt den känslan, men ni som har det vet precis vad jag pratar om, att vara så trött och utmattad att det gör ont i benen och upp till ljumskarna.
Även fast det här är en av de värsta dagarna i veckan så ska jag försöka överleva ändå, och ikväll har jag träning. Känns så skönt att äntligen l ä n g t a till träningarna idag, äntligen har jag fått det där beroendet av att röra på mig. ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0