ma hair

Eftersom att jag har ganska vågigt hår (speciellt om jag somnar med blött) så sätter jag alltid upp det i en knut, hästsvans eller med klämmor, och har jag det utsläppt så plattar jag det åtminstone litegrann! Igår övertalade Linnea mig att duscha efter träningen och lägga mig med blött hår, och imorse innan jag åkte till skolan skulle jag inte göra något med det. Luggen har jag plattat som vanligt men sen har jag låtit det vara! Hårsnodden är runt handleden så att jag är redo att sätta upp det så fort Linnea har avgjort om det är så hemskt som jag säger. ;)


Kommentarer
Postat av: lönnberg

DET VAR AS FINT!!!!!!!!!!!!! skulle ha utsläppt varje dag om jag hade dom där lockarna.......

2012-03-16 @ 19:56:00
URL: http://lonkanlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0