home sweet home

Äntligen hemma efter en riktigt bra shoppingkväll i birsta med mamma!
Köpte några väldigt önskade grejer, och borde egentligen ge er några bilder
med vettig kvalité på vad jag köpt, men är för trött för det nu..
Sätter mig med mitt juiceglas istället och kollar runt på lite inspirationssidor
för att få tillbaka motivationen att ge bloggen bra bilder. JÄVLA iPHONE.
Kanske tar fram olympusen från dammet och visar mina köp imorgon. :)


Kollade runt på lite olika inredningsgrejer också,
mest detaljer (som är det roligaste!)
Riktigt redo att flytta, inreda och ta hand om mig själv nu, det är dags!






Bilderna i mitt collage är tagna från Lagerhaus hemsida

Kommentarer
Postat av: Izabelle :)

Hej, dampar din blogg.se app? d gör min d funkar nästan aldrig att ladda upp något längre..

2012-03-24 @ 15:15:09
URL: http://granells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0