du kan vara ledsen men ändå fortsätta le

Nu kan man verkligen snacka om söndagsångest!! På en gång när jag vaknade högg det till i magen utan att jag ens tänkte på vad det var för dag. Klumpen jobbar sig uppåt, så snart kommer den där huggande känslan finnas i bröstet också, och den kommer fortsätta upp till strupen och då kommer jag inte kunna äta, PRECIS som för en vecka sen. Imorgon kommer det förmodligen vara ännu värre, såklart det kommer. Ska jag ha det såhär? Vara riktigt jävla glad (på riktigt glad) med folk jag tycker om, men så fort jag tänker på dom jag älskar så har jag tårar i ögonen hela tiden. Något är fel, det gör sjukt ont

 

Livet är alldeles för allvarligt för att man ska kunna prata allvar om det. -Oskar Vilde


Kommentarer
Postat av: Cissi S

Usch, vet inte vad jag ska säga :( Det är jobbigt för mig att inte kunna göra nåt :( Vill inte att det ska vara såhär för det känns så fel, livet är för kort för att kasta bort på sånt här :(

2012-03-11 @ 13:48:39
URL: http://cissisundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0