booklookar



För några veckor sedan så tipsade min vän Magda mig om en hemsida
som heter lookbook.nu/, jag gick in en stund
men vände snabbt igen för att jag inte hade tid.
Nu när jag inte hade någonting att göra tänkte jag ge modesidan en chans
igen, och det skulle jag aldrig ha gjort... SJUKT snygga människor och stilar.
Nu är ju inte shoppingsuget nå större än det var innan va...
Jag har klippt ihop några av mina favoriter!


Dagens hiss går till killar som bryr sig också.
Ibland önskar jag att jag var kille enbart pga hur snygga
kläder det finns till er.. Gå in på t.ex. carlings
eller Palt och ni kan lätt handla upp flera tusen.



Kommentarer
Postat av: Bismillah <3

vad kul :D ska vi följa varandras nya bloggar på bloglovin?:) jag har också en ny :D

2012-03-09 @ 15:51:09
URL: http://quraninswedish.blogspot.com
Postat av: N

- Ja:)



Den sidan är fantastisk.

2012-03-09 @ 23:27:51
URL: http://nattaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0