VAD HÅLLER JAG PÅ MED?

Lite skakis nu. Seriöst, lyssnar på musik så lågt att jag ska höra om det kommer en bil. Och hör jag en bil blir jag livrädd, springer till fönstret bara för att se att nån gammal risvolvo åker förbi huset och upp i skogen för att rasta deras jävla hundar. Ne, jag förväntar mig att en jävligt snygg, dyr BMW ska stå på gården. Vet att jag antagligen bara jagar upp mig själv, men jag har nyss lämnat ut uppgifter om mig själv till en kille som antagligen ville något annat än att fråga efter vägen. Shit, jag är dum i huvudet. En mörkhyad (svensktalad), rätt snygg kille vet vart jag jobbar, hur gammal jag är, när jag går på lov och vart jag bor. När han frågade om mitt nummer förstod jag vad han lurade mig till och stack därifrån. So what, han vet redan allt det där om mig?

Jag sitter inlåst ensam hemma och vågar inte ens åka moppe upp på gnarp själv efter som att jag kläckte ur mig: Du ser säkert mig på byn om du brukar vara här. Brukar vara vid statoil och så.
Hur dum får man vara? åååååååh grinfärdig


PASSA ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0