THE BITCH IS BACK

Halloj, antar att ni som fortfarande läser blir överlycklig över att ni slipper se samma gamla inlägg som innehåller 4 rader ännu en gång. Faktiskt riktigt imponerad osv över er som fortfarande går in varje dag. Riktigt glad över det är jag också, trots att det egentligen inte är någonting att se.
 
I fyra dagar har jag slitat arschlet (och ryggen, knäna, axlarna och andra kroppsdelar som fått lida) av mig, och nu är det bara en dag kvar innan jag går på en riktigt efterlängtad helg. På fredag -och lördagkväll är det gnarpscruising, och som jag längtat!! Dock ser det ut som att det ska regna, men jag hoppas verkligen inte det.... Allt blir så förstört. Allvarligt, VART FAN ÄR SOMMARN?


Aja, några bilder på förgående år.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0