TIGER OF SWEDEN

För ett par veckor sedan fick jag en kommentar av en tjej som heter My, som frågade:
" Dina glasögon du har med svarta bågar, vart är dom köpt?? :) "
och jag tänkte ge svaret i samband med ett videoinlägg, men det blev aldrig av och kommentaren glömdes bort. Förlåt My, hoppas att du följer min blogg fortfarande för här kommer ditt svar!
 
Svar: Jag har 2 par glasögon - ett par svarta och ett par guld/vita, och jag har köpt båda bågarna på Synsam i Hudiksvall. De svarta är av märket Tiger Of Sweden, och det bör finnas att köpa på andra butiker än Synsam också, men eftersom att de har 3 år på nacken så kan jag inte lova att just den modellen finns kvar. Det bästa är helt enkelt att du går in till en optik-butik och frågar dig fram. Lycka till :)
 






 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0