SANKTA LUCIA

Förra året blev jag nominerad och utvald till en av de 7 tjejer som fick medverka i nordanstigs lucia, och i år är det nya kandidater. Men redan i somras ringde styrelsen till mig och 3 andra tjejer och frågade om vi ville ställa upp som kör, så varför inte liksom? Idag hade dom sista övningen innan det är uppvisning den 13e, och trots att jag egentligen har hur mycket annat att göra så beslutade jag att åka till Bergsjö och träna in mig med resten av tjejerna för första gången. Insåg att beslutet var rätt, har blivit lite ringrostig och glömt vissa texter från förra året. Hur kul som helst var det iallafall, åååååh jag älskar lucia!!!

Torsdag 13/12, Bergsjö kyrka 19.00 för er som är intresserad. :)


                                                                                                                  Bilder från förra året



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0