just live from today



Godmorgon! Jag har som ni kanske märkt under sommaren fuskat väldigt mycket med bloggningen, och det gäller även träningen. Det gick sjukt bra för mig i våras, jag både kände och såg resultat. Jag fick en personlig tränare pga min trasiga rygg och nacke och började gymma, men när jag åkte bort på semester så tränade jag absolut ingenting, jag lyfte knappt ett finger. Nu mår jag skit. Det räcker med att jag äter en frukt så sväller min mage upp, så ni kan ju tänka er hur jag ser ut nu efter allt godis, all cola, all donken, och all annan mat som helt enkelt sätter sig på mage och lår. Dock är jag ganska duktig på att sätta upp mål till mig själv, så idag börjar jag mitt nya liv igen. Att hålla målen - det är svårare, men jag SKA klara det här. Jag ska göra det här för min egen skull, för att min hälsa och mitt psyke ska må bättre igen. Hoppas att jag hinner se lite resultat till våren2013 iallafall. :)

Hejdå socker, kolhydrater och soffhäng, lär inte sakna er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0