mitt afrika - konstutställning

Ja, det här är alltså bilderna jag tog från konstutställningen tidigare idag! Temat var 'mitt afrika' med olika tavlor och skulpturer av afrikanska djur. Jag vill bara uppmana alla er som bor i Hudiksvall eller i närheten att gå på den här utställningen, det är sista veckan den har öppet nu och hon håller till på 316Kubik inne i stan.

Bilderna gör absolut inte verkligheten rättvisa, men till er som inte har möjlighet att se det irl får nöja sig med det här! :)






rätt svårt att fatta att denna är gjort i blyerts va? ↑
















Skaparen - konstnären - till dessa verk är Katarina Stense, en 19årig tjej som går på Bromangymnasiet och haft detta som projektarbete. Kan inte säga mer än Bra Jobbat, en sjuk inspirationskälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0