du var han som skulle blivit min

Jag hoppas att du läser det här nu. Jag vet inte, gör du det eller inte? Kan inte lista ut hur du är längre, vem är du? Sitter och lyssnar på låtarna du skickade till mig, Magnus Weideskog. Du träffade prick i hjärtat precis så som jag kände. Det enda jag vill säga egentligen är att du måste förstå mig, du vet varför det blev som det blev och jag skulle uppriktigt kunna säga att jag älskar dig, på ett eller annat sätt. Du ser ju, visar alla mina läsare hur mycket du betyder. Ja, du vet att jag aldrig vill förlora dig och snälla, var inte någon du inte är...






"Har provat alla knep, alla gester och alla ord
I alla filmer som jag sett, i alla sånger som jag hört
Men inget räcker till för att få dig att bli min
Du tycks vara immun, har du hört allting förut?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0