där kom det

Det har gått så jävla lång tid och otroligt fort, känns som månader bara varit veckor. Att bara se dig. Hjärtat hoppade till några slag bokstavligen och varje gång jag tänker på det, alltså åååh! Jag visste att jag skulle behöva träffa dig någon gång och jag trodde att jag var redo, men icke. Arg bara jag tänker på att jag Visste att detta skulle hända men jag lät det hända, och jag lät det fortsätta bara för att må bra för stunden. Och jag mådde bättre än bra, det var underbart. Värt dom stunderna för att sen förlora dom, sin bästa vän? Nej. Jag vill att det ska vara lika självklart för oss som förr att träffas, utan konstigheter och hjärtklappning. Jag vet även att du mår bäst såhär och det håller mig vaken en natt som denna, att du klarar dig utan mig men att det inte är ömsesidigt.

Där kom ett sånt här inlägg som inte skrivits på länge, men ibland spricker allt. Godnääjt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0